سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادان ترباشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 تیر 18 , ساعت 9:49 صبح

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

تور تایلند


8 نقطه برتر دیدنی پوکت:

همیشه انتخاب برترین ها کاری چالش برانگیز است؛ به ویژه در مورد مناطقی مانند پوکت. اما از دست دادن بعضی از این دیدنی ها حسرتی دائمی را در دل گردشگران ایجاد می کند. تلاش ما این است که این حسرت را از دل های شما کمرنگ کنیم.

یکی از مهم ترین مزایای پوکت این است که در تمامی شرایط آب و هوایی جزیره می توان سرگرمی برای خود جور کرد، انواع اماکن دیدنی و فعالیت های سرگرم کننده، برای گردشگرانی از نقاط مختلف دنیا وجود دارد. در این مطلب دیدنی ترین جاذبه های پوکت از نگاه ما معرفی می شوند:

1- خلیج Phang Nga:

بی شک تجربه یک روز اقامت در این جزیره که در شمال شرقی پوکت واقع شده است، ذهن شما را تا آخر عمرتان درگیر خود خواهد کرد. زیباترین قسمت این خلیج، صخره های آهکی صافی هستند که مانند زمردی سبز از دل آب های زیبای پوکت سر برآورده اند. این جزایر محل زندگی حیوانات بومی مانند لاکپشت های غول پیکر نیز می باشد که یکی از اهداف تورهای مختلف گردشگری بازدید از همین جانوران است. جزیره جیمز باند و Koh Panyee معروف ترین جزایر این خلیج می باشند.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

2- شهر قدیمی پوکت:

دیدن فروشگاه های رنگارنگ پر زرق و برق عجیب و غریب این منطقه در قلب خواب آلود ایالت پوکت هر بازدیدکننده ای را شگفت زده می کند. البته در این منطقه چیزی بیشتر از رستوران ها و دیدنی های جالب بومی نصیبتان خواهد شد. قدم زدن در میان ترکیبی از معماری بومی این منطقه و معماری چینی عصری به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. منتظر وقایع عجیب باشید و هرگز دوربین خود را فراموش نکنید.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

3- معبد Wat Chalong:

Wat Chalong یکی از مهمترین و پربازدیدترین معابد پوکت است. زیبایی هزاران قطعه کوچک و بزرگ شیشه ای و چندین پیکره فوق العاده بر جذابیت این معبد می افزاید. Wat Chalong با تاریخچه عجیبش تبدیل به قلب روحانی جزیره پوکت شده است.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

4- بودای بزرگ:

آخرین منجی مردم پوکت که از اکثر نقاط پوکت جنوبی قابل رویت است، بودای بزرگ است. این پیکره بر فراز تپه Nakkerd و مشرف بر Chalong، Kata، و Rawai واقع شده است. ساخت این بنای 45 متری در حدود 30 میلیون Baht هزینه برداشت. در کنار بودای بزرگ یک پیکره طلایی کوچکتر قرار گرفته است که در واقع از جنس برنج ساخته شده است. برای رسیدن به بودای بزرگ باید از میان بسیاری از دیدنی های تایلند عبور کرد. مسیر رسیدن به بودای بزرگ نیز یکی از جاذبه های دیدنی پوکت محسوب می شود.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

5 – گذراندن یکی دو روز در جزیره Phi Phi:

این جزیره در چندین فیلم سینمایی حضور داشته و سوپر استار جزایر تایلند محسوب می شود! هدف بسیاری از گردشگران از سفر به پوکت بازدید از این جزیره است. زیبایی منحصر به فرد فی فی تطمیع کننده هر بیننده ای است. هنگامی که از دور و با قایق به این جزیره نزدیک می شویم، صخره های اطراف آن به مانند قلعه های مستحکمی به نظر می رسند که در اطراف آن ساخته شده اند. بعد از عبور از این صخره ها به ساحل جنگلی این جزیره می رسید و در نگاه اول عاشقش خواهید شد.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

6- نمایش FantaSea پوکت:

در این نمایش شما شاهد هنرنمایی بی نظیر فیل ها در سبک هنرمندان بین المللی روی سکو خواهید بود. نمایشی که در تمامی دنیا نظیر آن را نخواهید دید. ترکیبی از نمایش های سنتی تایلند با فانتزی و حرکات بدون هماهنگی قبلی، بیش از پیش شما را به هیجان می آورد.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

7- مشت زنی تایلندی (Muay Thai):

موی تای و بیشتر از آن، تماشای آن در کمترین زمان به محبوبیت جهانی دست یافت. تماشای بازی های رسمی موی تای در سالن سافان-هین و یا در سواحل پاتونگ و لذت بردن از مهارات این جنگجویان یکی از مهمترین تفریحات گردشگران است. علاقه مندان به این رشته ورزش، سهم روح سالم را به اندازه جسم آماده و حتی بیش از آن می دانند، اما چیزی که شما خواهید دید ضربه های محکمی است که در نهایت احترام به هم وارد می کنند.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت

8 – چشم انداز پوکت:

تماشای طلوع و یا غروب خورشید در این جزیره از نقاط مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید در یک روز خوب مناظری از اقیانوس و جزایر Phi Phi را در یک سمت و از سمتی دیگر به تماشای جزایر سه گانه پوکت بنشینید.

8 نقطه برتر دیدنی پوکت



لیست کل یادداشت های این وبلاگ